Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

Az adatkezelő és elérhetőségei:

Név: Ladányi Ákos Gyula egyéni vállalkozó

Székhely: 4032 Debrecen, Cívis u. 4. fszt. 3.

Adószám: 58494033-1-29

E-mail: info@jatektorony.hu

Telefon: +36702784424

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • MPL házhozszállítás és csomagpont
  • FoxPost csomagautomata

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • utánvét - (bankkártyás és készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának, Foxpost csomagautomata esetén kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség)
  • BARION bankkártyás fizetés - Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  •  
  • SZÉP kártyás fizetés részletei

    !!FONTOS!!

    A SZÉP kártyás fizetési mód választása esetén a megrendelés leadása után az oldal nem irányít át közvetlenül a fizetési felületre!

    Kérlek, hogy a megrendelés leadása után a lentebb leírtak alapján jelentkezzen be a SZÉP kártyádat kibocsájtó bank online SZÉP kártya felületére és ott tudod online intézni a fizetést (utalást), gyakorlatilag ez egy előre utalás SZÉP kártyán keresztül.

    A további leírásban tartalmazza, hogy az egyes bankok esetében mi a pontos teendőd.

    Kérdés esetén keress bizalommal, az info@jatektorony.hu e-mail címen vagy a +36702784424 telefonszámon.

    OTP SZÉP kártyával történő online fizetés:

    Az online fizetéshez szükséges regisztrálni vagy belépni az alábbi weboldalra: https://www.otpportalok.hu/bejelentkezes/ 

    Erre az oldalra belépve, az előlegátvezetés menüben lehet átvezetni az összeget a Játéktorony számára, a közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.

    K&H SZÉP kártyával történő online fizetés:

    Be kell lépni a K&H SZÉP kártya felületére. (https://www.kh.hu/napi-penzugyek/bankkartya/szep-kartya)

    A bejelentkezés és a fogadó azonosító megadása után, át is tudod vezetni a megrendelés végösszegét.
    Az azonosítónk:200002843 Játéktorony webshop Ladányi Ákos Gyula ev.

    A közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.

    Ha nincs online regisztráció, akkor fel kell hívnod a K&H Telecentert: 06 - 1 /20/30/70/-335-3355. Ezután a 7-es menüpontot kell kiválasztani: K&H SZÉP KÁRTYA Ügyfélszolgálat.

    Az adataid egyeztetése után a tranzakció ellenértékét átutalják a Játéktorony webshop Ladányi Ákos Gyula ev. számlájára.

    Erről a tranzakcióról kérünk egy visszajelzést, ellenőrízük, hogy sikeres volt -e az átvezetés.

    Ezen visszaigazolás  után küldjük a megrendelésed.

    MKB SZÉP kártyával történő online fizetés:


    Fontos, hogy a megrendelésnél a megjegyzés rovatban írd be az egyedi azonosítót, amit a kártya szám alatt találsz.

    Amint a rendelés feldolgozása megkezdődött, kapsz egy emailt az MKB rendszerétől, és ott tudod majd kifizetni a rendelés végösszegét.

    Az egyedi azonosítót, itt találod a kártyán:

    Az ellenőrzése után már fel is adjuk a csomagot. 

    Kérdés esetén keressen bizalommal, info@jatektorony.hu e.-mail címen vagy a +36702784424 telefonszámon.

    Mikor kell az összeget elutalnom?

    A megrendelést visszaigazoló email alapján vezesd át a teljes vételárat a SZÉP kártya bármelyik zsebéből. A fizetés tényét visszaigazoljuk és már indítjuk is a csomagod.
     

    Nem sikerült az utalás. Mit tegyek?

    Először is ellenőrizd le, hogy az összeg bármelyik zseben valóban elérhető, elegendő a keret, ellenőrizd a kártya lejárati idejét illetve ha kéri, akkor a CVC kódot. Ha ezekkel minden rendben van, de mégsem sikerül, akkor keress bizalommal, szívesen segítek.

    Hogyan rendeljem meg a terméket?

    Egy "sima" megrendelést kell leadni, azzal a szállítási móddal amivel szeretnéd, hogy küldjük a csomagot, a fizetési módnak pedig  SZÉP kártyás online fizetést kell választani és a megjegyzésbe beírni: OTP, K&H vagy MKB SZÉP kártya 


    A megrendelést automatikusan visszaigazolja a rendszer és lefoglalja a rendelésben lévő terméket.


    Ha a SZÉP kártyás átvezetés megtörtént, akkor már fel is adjuk a csomagod.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. A rendelés tejesítése legkésőbb 5 munkanap. 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása MPL és FoxPost futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt  termék használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.